Sunday, August 07, 2011

suram dalam kemeriahan

hari ini ( 6 Ogos ) genaplah umur saya yang ke-20. dah besar (tp x panjang) pon saya ni. tapi masih lagi tidur dgn mak.hehe.. saya <3 mak saya. sepatutnya. hari lahir yang ke-20 ni nk buat meriah la sikit.yelah mcm sambutan kemerdekaan yang ke-50. semuanya puluh-puluh kt belakang tu kan.

saya terfikir untuk "hide"kan tarikh lahir saya dlm facebook.sebab selama ini pun saya ucapkan SELAMAT HARI LAHIR kepada kawan2 pun disebabkan oleh ada "event" tu kan. tp kalau yang saya igt, x tgk facebook pon x pe.

saat pukul 12 malam( a.k.a 12 pagi hari ini) tadi, Ekin Zorro ucapakan Happy Birthday sepupuku. terharu. macam mana dia tau? birthday dia pon saya x tau. kemudian terima sms dari kawan di Lumut. dia tau juga? touching. bangun pagi( x sahur pon) mak dan ayah pon wish. rasa dihargai.

kemudian terima sms dari dia( dia pon mesti nmpak ekin zorro punya post tu). sms yang hambar. kemudian dari kak syima(adik ekin zorro).waa...sayang lebih ni. 

buka facebook, ada wish dari budak Lumut..aii..sampai 2 kali wish..semangat tol! syila(adik kepada ekin zorro dan kak syima) pon wish...yg comei tu...abg apit.hehe.... dan akhir sekali baru sorang bodak yang kononya kencang di muka bumi ini. dh la wish paling lambat, pastu nk flying kick saya pulak! kejam btol. apa pon. wish dari budak yang kononnya kencang ni buat saya tersenyum.dalam betul dia tarik nafas.

akhir sekali..baru perasan hanya 4 orang je yang wish dalam facebook dari 581 "friends"



terima kasih semua!

No comments: