Sunday, August 07, 2011

malu tapi mahu



ok..fine...incident yang paling malu btol dlm hidup... ya allah..apakah sudah terhapus dosa saya yg lalu dengan kejadian ini.

saya on da way dari kulim, berbuka dgn adik ngn cousin. selepas berbuka dan macam-macam lagi, saya pon nk balik la. lepas hantar sepupu ke UiTM Pulau Pinang, dengan sedikit kudrat dan tenaga yang tinggal, saya terus memandu pulang. setibanya di tol jambatan, terus lah ke laluan touch&go
sebab smart tag hbs bateri.. dengan penuh konfident pergi kat panel, bukak tingkap dan letakkan kad tu...alangkah malunya bila tertulis, baki anda tidak mencukupi. pergh....!gelabah gills saya masa tu. kemudian saya terus reverse dan ubah haluan ke laluan tunai. yang ini lagi maha malu. bukak wallet cuma tinggal RM 1 jup( td berlagak sgt pi bagi dit poket kat adik2)..arrrr

tanpa segan silu saya terus ke UiTM minx duit kat cousin, nasib ada minyak!

kalau cousin saya x de..apakah yang patut saya buat? tidur di tol? atau berenang masok pulau?

pesanan ikhlas dari saya: periksa dulu keperluan sebeluam berjalan.

2 comments:

Asyraf Azni said...

jangan nk sengal sgt boleh tak? hehe..

homestay said...

sengal kebendanya?