Wednesday, August 10, 2011

masalah facebook masa kini

salam.  belakangan ini saya banyak berita dan status di facebook yang menjadi begini:

antara facebook kawan saya berstatus ini

saya pun segera buka akaun facebook saya dan terus mencari kepastian. ini yang saya jumpa

antara yang ada di dalam akaun saya

menjadi kehairanan bagi saya. macam manakah ini boleh berlaku. tak kan lah disebabkan oleh saya menggunakan BlackBerry. adakah facebook mengimport semua contact saya?? bahkan nama yang saya simpan dalam hp pon dikeluarkan sebijik di facebook. itulah hebatnya Israel ini.

kalau sesiapa yang belum lagi remove, sila rujk di bawah.



tapi saya masih perlukan penjelasan dari kalian tentang bagaimana ini berlaku..? kalau perkara ini berterusan marilah kita sama-sama perangi facebook!
say NO to facebook




No comments: