Thursday, January 05, 2012

when i grow up i wanna be....by PCD

haha... itu impian saya lah. dulu..kini..dan selamanya.haha



biler wujudnya poster ini yang ditampal merata-rata di wall, saya sangat suka.haha..tambahan pula, ada seorang peminat setia, menyukainya.hahaha..tq awak..


saya gembira bla tengok peminat-peminat saya gembira. insyaAllah, saya akan buat yang lebih baik. harap, kalain dapat doakan kejayaan saya kelak.haha...itu lah statement hartis-hartis yang dapat anugerah2..sama je. x dek lah ucapan yang berbunyi begini" syukur ke hadarat Illahi yang telah memakbulkan doa saya sepanjang saya bertahajud tiap-tiap malam, tidak dilupakan doa kedua ibubapa saya dan bla..bla..bla.."hahahaa.. ada pernah dengar??

impian saya ni kalau berjaya dimakbulkan, mahu tergugat seluaruh industri seni tempatan!haha...

teringat kisah ni.
" suatu pagi, bangun dari tidur dan terus menghadap cermin, si A pun berkata,
A: mirror, mirror on da wall...siapakah yang paling fofular di tanah air??
M: untuk negeri Pulau Pinang, Melaka dan Singapore, kamulah(afifibee) yang paling popular
A: huh??habes yang lain??
M: Dato' Siti Nurhaliza la..

#gituwww ..persaingan..hahaha..



No comments: