Monday, December 19, 2011

jadual exam sem 3

semasa menulis(selepas 5 jam online, 'studynye tak'), rasa ingin berkongsi jadual peperiksaan akhir sem 3 bersama pembaca. mungkin semua boleh sama-sama mendoakan saya dipermudahkan segala urusan untuk menghadapinya. dahulukala, zaman UPSR,PMR,SPM dan Matriks, ibu dan ayah saya lah yang banyak memberi semangat dan berdoa. manalah tahukan, doa-doa dari pembaca juga boleh membantu. hehe.. maklumlah, sem ni sibuk sangat. rasa macam dah bukan pelajar. masakan tidak, "lecturers" semua "call" tanya kenapa tak datang kelas(oupss..!)hehe.. mujurlah semua faham akan kerjaya saya dan memberi kata semangat kepada saya dalam meneruskan kerjaya ini.(buuuu....!)haha..

lari tajuk ni.hehe.

jadual final exam

mungkin ada juga yang tertanya kenapa macam tak cukup je.hehe..sebabnya saya dah "drop"(lupa daftar) "paper" non-parametric statistics(major paper).hampeh...camne lah boleh jadikan. nak buat mcmne. rezeki x dek. 

DOAKAN SAYA YE, SEMUA!

No comments: