Wednesday, December 07, 2011

the best moment ever

syukur alhamdulillah saya panjatkan ke hadrat Allah s.w.t di atas kejayaan program MPG yang baru-baru ini diadakan. saya selaku pengarh program berasa sangat puas sepanjang perjalanan perlaksanaan program ini. manakan tidak, dengan kekurangan jumlah ahli yang sepatutnya turun untuk membantu juga saya terpaksa ponteng kelas selama seminggu. Terima Kasih saya ucapkan kepada pensyarah saya Pn. Hasnah Yusof di atas kepercayaan dan keyakinan serta memberi motivasi kepada saya untuk menjalankan program ini. tidak dilupakan saudara Ismail Habir yang banyak menyuntik semangat saya tatkala semangat saya kian luntur.

malam kemuncak, MPG13 berakhir dengan jayanya, malah ada sesetengah pihak menggelarnya "malam paling grand selama 13 kali diadakan" saya berasa sangat bangga dan seronok. hasil kerja kami selama ini. saya tujukan khas buat saudara Remy yang mencabar keputusan saya untuk membuat dinner di DATC dengan grand skli. yahuu.....!!remy....its all yours!!
hahaha..

ni nk share gmbar2 je.. hehe... byk Forteen je kot..hahahaha... sgt sesuatu kan???










loveeeee kak arrora salwa so much!!!!!!!!!!

1 comment:

ruzaimi@Along said...

Yer saya disini.. Tahniah afif kerana anda telah buktikan.. Bila kejayaan dicapai,ramai yang menumpang bahagia,bila kegagalan yang diterima, kita keseorangan menghadapai..nway, Congratulation for the great moment. pengorbanan kamu untuk MPG 13 tiada tandingan..u should get it. its for you,not me anymore..k..